De admin gaat er vandaag mee bezig, mijn buurjongen overigens 
Er wordt veel de Gulden NLG en de e-Gulden EFL.
Wat verschillen ze in functionaliteit dan? Ben het wel eens met andere reacties die op dit cryptocurrency forum worden geplaatst.
Twee soorten Guldens in ons kikkerlandje, Yeah right.
Het is al drie en een half jaar "veel". Twee blockchains met gulden in de naam is gewoon een feit. Er zullen best mensen zijn die niets met een bepaalde munt te maken willen hebben, maar laat ze maar duidelijk maken waarom. Interessant wellicht.
Op een nederlandstalig forum is de kans toch groot dat munten die zich als nederlandse "country-coin" presenteren aan bod willen komen. Anders zou er sprake zijn van censuur. Precies die Nederlandse taal is waarin een "country-coin" zich onderscheidt van andere coins. Het is een specifieke community die aangesproken wordt. Niet van iedere Nederlander kan verwacht worden dat deze zich gaat verdiepen in engelstalige literatuur. Verder is iedere coin gewoon letterlijk een netwerk bestaande uit loyale deelnemers.
Alle andere vragen over "wat is het verschil" is geen specifiek discussiepunt tussen EFL en NLG omdat die vraag van toepassing is op iedere andere munt.
Overigens is het raar dat gulden pagina eerst zegt
Zo lang de community vind dat e-gulden beter is dan Gulden en valse informatie verstrek over Gulden en e-gulden geen updates geeft wil ik er geen apart deel voor, van andere mensen horen zeggen en ook dat ze om niets geblokkeerd worden op hun eigen forum
Als ze normaal kunnen doen, dan mag het van mij wel
en nu
Als EFL hier ook komt en niet in een apart board mag van mij Gulden van dit forum af, Gulden wil niets met EFL te maken hebben