Auteur Topic: Genesis Mining betaald uit in Ethereum en Zcash  (gelezen 18 keer)

Maartje

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Genesis Mining betaald uit in Ethereum en Zcash
« Gepost op: oktober 17, 2017, 04:27:22 pm »
Genesis Mining is betrouwbaar en de eerste uitbetalingen zijn een feit. In de onderstaande video laat een jongen zien dat genesis mining hem uitbetaald heeft in ETH (Ethereum) en Zcash. Weten hoe het minen werkt? Zoek dan even op gogle naar "hoe werkt Genesis-Mining" en je zult goede artikelen hierover vinden.

HB12

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Genesis Mining betaald uit in Ethereum en Zcash
« Reactie #1 Gepost op: oktober 17, 2017, 09:47:33 pm »
Deze jongen heet Coen Olde Bijvank. Hij is twee maanden bezig met cryptocurrency en deelt dagelijks zijn ervaringen hiermee door middel van filmpjes en artikelen op zijn Coingids website.

Start vandaag nog met minen https://www.genesis-mining.com/a/1433026 en gebruik zijn unieke actiecode bDgV0i en krijg 3% korting op jouw hashpower aankopen. Dit zijn Mining-contracten van bijvoorbeeld Ethereum, Monero, Bitcoin en andere soorten cryptocurrencies.

Peter

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 18, 2017, 07:00:08 am »
Goede reviews over gelezen en gisteren zelf ook ingestapt.

Ben mij nu aan het verdiepen in het Lending programma van bitconnect.. zijn daar al mensen uit Nederland mee bezig?

admin

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 26, 2017, 03:54:14 am »
Hoe krijg ik uitbetaald bij Genesis Mining is de meest gestelde vraag die ik de afgelopen weken heb mogen ontvangen. In de onderstaande video laat ik precies hoe uitbetalen bij genesis mining werkt.

Mocht je nog vragen hebben over deze cloudmining dienst, stuur dan even een email naar coen@coingids.nl en anders een uitnodigen op LinkedIn of Facebook.

Als je wilt starten met minen, ga dan naar http://coingids.nl/aanmelden-genesis-mining en registreer je gratis.

Ga je hashpower kopen? Gebruik dan de actiecode: bDgV0i deze geeft jou recht op 3% korting