Auteur Topic: Ethereum minen hoe werkt dat?  (gelezen 63 keer)

Noob

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Ethereum minen hoe werkt dat?
« Gepost op: augustus 31, 2017, 12:14:29 pm »
Ik hoor steeds vaker mensen over cryptocurrency minen maar hoe werkt dat precies. Heb mij al wel wat ingelezen over Bitcoin mining en dat doen al heel veel mensen. Vandaag ook de vraag hoe het minen van Ethereum werkt.

admin

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
Re: Ethereum minen hoe werkt dat?
« Reactie #1 Gepost op: september 04, 2017, 07:55:53 pm »
Ethereum mining uitgelegd en hoe je kunt starten met Ether minen.

RoyCrypN3rd

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 19, 2017, 12:04:18 am »
Er zijn twee mogelijkheden om te minen (graven) naar cryptocurrencies. Zelf minen heb je grafische kaarten nodig, moederborden en speciale Mining-software.

Cloudmining bij een FinTech bedrijf als Genesis Mining. Hier kun je Etherreum en andere soorten cryptocurrencies minen Bitcoin, Monero, Zcash en meer

Voor- en nadelen
Zelf minen is vergt een dure investering en er is best wel wat technische kennis voor nodig. De rendementen liggen wel een stuk hoger.

Cloudmining is weinig risico, goede opbrengsten, weinig risico.

Peter

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 19, 2017, 02:10:19 pm »
Ik doe ook mee aan Genesis Mining, ze betalen mij nu dagelijks Zcash. Echt relax

Beginner

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 25, 2017, 03:28:49 am »
Ik heb ook Zcash en Monero hashpower gekocht. 3 mining-contracten van Monero en twee van Zcash. Nou kijken of ik ook uitbetaald krijg, lees er veel goede ervaringen en reviews over.

Actiecode Genesis Mining beschikbaar? Bij mijn eerste aankopen heb ik geen promotie- of kortingscode ingevuld omdat ik gewoon wilde starten. Maar goed 3% korting voor de volgende Mining-Contracten zou fijn zijn.

Ik ben dus opzoek naar een gratis mining code voor het programma van Genesis Mining.