Auteur Topic: Hoe kan ik Bitcoin kopen?  (gelezen 50 keer)

Noob

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Hoe kan ik Bitcoin kopen?
« Gepost op: augustus 31, 2017, 12:18:21 pm »
Kan ik ook Bitcoins kopen en is dat moeilijk? Ik wil graag voor 100 euro bitcoin kopen maar weet niet precies wat ik moet doen. Kan iemand uitleggen hoe ik dat het beste kan doen.

CoinGids.nl

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Bitcoins kopen hoe doe je dat?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 08, 2017, 06:54:19 pm »
Vrij simpel met het volgende stappenplan: Bitcoin kopen.

Stap 1.
Download een officiƫle bitcoin wallet voor pc/laptop, telefoon of koop een Hardware wallet (ik raad je aan om eerst eens kennis te maken en 100 euro bitcoin te kopen) dit kan eventueel via Coinbase. Bij 100 euro aankoop aan bitcoins, krijg je 8 euro gratis.

- Gratis 8 euro bitcoin ontvangen? http://cryptocurrencyclub.nl/gratis-bitcoins
- Nog geen wallet? download deze dan eerst: https://bitcoin.org/nl/kies-uw-portemonnee

Stap 2.
Wanneer je een account hebt aangemaakt bij Coinbase en een wallet gedownload hebt, kun je Bitcoins kopen.

Stap 3.
Nu kun je bij de coinbase exchange kiezen uit twee betalingswijzen.

Bankrekening (SEPA)
Voor het opnemen van middelen bij Coinbase heb je een bankrekening nodig die SEPA-betalingen accepteert. Middelen die je uit jouw EUR-portemonnee opneemt, kun je op deze rekening bijschrijven.

Creditcard/debetkaart (3D Secure)
Je kunt creditcards en debetkaarten alleen gebruiken om digitale valuta's (zoals bitcoins, ethers en litecoins) te kopen. We accepteren alleen Visa-, MasterCard- en Maestro-kaarten die 3D Secure-verificatie ondersteunen.

CoinGids.nl

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Hoe kan ik Bitcoin kopen?
« Reactie #2 Gepost op: oktober 08, 2017, 06:58:32 pm »
Geen gratis 8 euro Bitcoins ontvangen? Dan kun je ook gebruik van BTCdirect waar je direct met iDeal cryptocurrencies kunt kopen. Ik heb hierover ook verschillende video's voor gemaakt. Deze worden hieronder getoond, hopelijk kun je er mee uit de voeten. Veel succes en mocht het niet lukken, laat gerust een reactie achter.

Bitcoin kopen met iDeal

bitcoins met mobiel kopen