Auteur Topic: Monaco coin fraude  (gelezen 124 keer)

Beginner

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Monaco coin fraude
« Gepost op: november 01, 2017, 02:04:03 am »
Project Monaco zou een crypto-Visa moeten worden, asset contract is weggevallen en nu is het meer een pre-paid kaart. Slack is offline gehaald en owner Kris the Riddle is gaan lopen.

Monaco scam is werkelijkheid geworden. Tot slot, wat we het meest vreesden, gebeurde. Kris the Riddle trok in het proces een exit scam en royally schroefde over duizenden tokenhouders. Het eerste nieuws en de daaropvolgende hype was overweldigend, net als alle vorige doelen van Monaco, maar de duivel lag in de details. Ik heb me al een hele tijd in de steek gelaten, niet beseffen dat het ding 'asset contract' dat de waarde heeft toegekend, is verwijderd. Zonder het is het gewoon een waardeloos nummer op onze Ethereum portemonnee, de waarde van de waarde zal in de loop der tijd verder dalen, zelfs nu is het op $ 8,3 en valt steil. Er is weinig meer om nu te redden, behalve om een ​​waardevolle levensles te leren. Vertrouw altijd, maar controleer en niet andersom. Er is geen maanreis, maar nu naar het midden van de aarde.

Ik zag hier heel wat onervaren mensen op reddit, die niet met de feiten stoorde, maar liever overtuigingen en interpretaties over het hele ding. "Bel MCO" -soorten met hun wilde fantasieën, nonsensische gokwerk, mentale masturbatie en gewoon degenen die iets konden zien, wanneer er niets bestond. Kris heeft daar alles aan gedaan, zijn munt had weinig omloop, de hebzucht was oneindig en de mensen wisten dat ze geld konden maken. Behalve dat ze zich vergeten hebben zich te vragen en terug te trekken in de tijd. Er was voldoende waarschuwing, rode vlaggen en schaduwrijke zaken sinds het begin. Veel tijd, om dingen te zien, voor wat ze waren. Twee keer uitgegeven munten, gemiste deadlines, verdacht visum goedkeuring lek, gebrek aan openlijke / eerlijke communicatie, overmatig hype, gebrek aan volledige bekendmaking en een CEO die geen twee hoots over de beleggers gaf. Maar de meeste betaalden geen aandacht, ze konden alleen de maan en Lamborghini zien.

Zelfs nu plaatsen veel mannen een bestelling. Ik weet niet voor wat. Ofwel begrijpen ze niet wat verhuizing van een actiefcontract betekent of gewoon dwaas zijn. Omdat het tokenbedrijf bijna klaar is, hoeft u alleen nu platina kaarten te reserveren, niets anders. Er zijn geloofwaardige rapporten dat de admins op Slack veel leden hebben verbannen om kritische vragen te stellen en het Monaco-team te kritiseren. Het staat veel over hoe ze in de toekomst vooruitgang willen maken met dingen.

bron https://www.reddit.com/r/MonacoCard/comments/79zk7q/forget_takeoff_we_are_now_in_free_fall/

Birtram

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Monaco coin fraude
« Reactie #1 Gepost op: november 01, 2017, 04:42:16 pm »
Ja ik heb 30% aan cryptocurrency vermogen zien opbranden! Damz man, zat er dik in i.v.m. die VISA kaart.

Even mijn verlies weg drinken.

Doei!

admin

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
Re: Monaco coin fraude
« Reactie #2 Gepost op: november 01, 2017, 09:06:14 pm »
Sorry, maar van die informatie van VISA klopt echt helemaal niks. Ze hebben JUIST een samenwerking met VISA weten te regelen. Daarnaast zijn asset contracts weggevallen ivm security regulatie door de SEC. Een hele slimme zet juist van Monaco. En hoe komen ze erbij dat Kris de CEO weg is gelopen bij Monaco? Hij heeft vanmorgen nog een video gepost met uitleg over de asset contracts. Veel leugens en FUD, erg jammer.

bron Jesse Faulhaber