Auteur Topic: Welke cryptocurrency kun je het beste minen?  (gelezen 103 keer)

Bas

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Welke cryptocurrency kun je het beste minen?
« Gepost op: september 03, 2017, 08:59:39 pm »
Ik wil gaan beginnen met het minen van cryptocurrency en vroeg mij af met welke coin ik het beste kan starten. Ervaringen en tips zijn welkom.

CoenOldeBijvank

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
    • Coen Olde Bijvank
Re: Welke cryptocurrency kun je het beste minen?
« Reactie #1 Gepost op: september 04, 2017, 06:22:50 pm »
Hallo Bas.

Voordat je wilt starten met het minen van cryptocurrency is het belangrijk om te weten dat je op twee manieren kunt gaan minen.

Cloudmining, populair maar minder betrouwbaar. Je ben namelijk afhankelijk van een derde partij. Een voordeel is wel dat je laag kunt instappen. Al vanaf 30 euro volgens mijn, bijvoorbeeld bij Genesis Mining.

Zelf minen, minder aantrekkelijk, wel veilig en betrouwbaar. Nadelen van zelf mining is dat je moet investeren in dure hardware zoals grafische kaarten en moederborden. Daarnaast heb je toch behoorlijke technische kennis nodig.. maar als dat allemaal goed voor elkaar is verdien je meer geld met cloudmining.

CoinGids.nl

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Welke cryptocurrency minen?
« Reactie #2 Gepost op: oktober 08, 2017, 06:43:32 pm »
Update over zelf cryptocurrencies minen, ik heb er een artikel over geschreven inclusief handig stappenplan: http://coingids.nl/minen/genesis-mining-uitleg/

CoinGids.nl

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Welke cryptocurrency kun je het beste minen?
« Reactie #3 Gepost op: oktober 08, 2017, 06:44:53 pm »
Ik wil gaan beginnen met het minen van cryptocurrency en vroeg mij af met welke coin ik het beste kan starten. Ervaringen en tips zijn welkom.

Bitcoin wordt in ieder geval afgeraden, de laatste geruchten gaan over dat deze niet meer rendabel is voor de kleine miners maar alleen voor de grote jongens.

Je kunt bijvoorbeeld Zcash gaan minen bij Genesis Mining, hier zit nog erg veel potentie in.