Auteur Topic: Eerste ervaringen Bitconnect  (gelezen 918 keer)

Maartje

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Eerste ervaringen Bitconnect
« Gepost op: oktober 11, 2017, 10:54:11 pm »
Bitconnect betrouwbaar? Je leest veel over scam en oplichting, toch ken ik mensen in Nederland die er rijk mee worden en al bedragen boven de 100.000 dollar hebben en ook delen in Bitcoin laten uitbetalen naar euro's.

Dat is direct de reden dat ik ook ben gestart met Bitconnect lending. Ik leen geld uit aan bitconnect en hund tradebots doen het werk. Ik krijg dagelijks uitbetaald, tevens kan ik weer een reinvest doen en dat heb ik vandaag dus ook gedaan.

Dag 28 volgt, op naar de 100000 dollar of meer. Vergeet niet dat er triljarden transacties per dag worden uit gevoerd en dat is hierbij dus nog niks.

Mijn ervaringen met Bitconnect zijn op dit moment goed.

admin

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
Re: Eerste ervaringen Bitconnect
« Reactie #1 Gepost op: oktober 12, 2017, 12:55:13 am »
De onderstaande afbeelding laat precies zien wat je allemaal met Bitconnect kunt.

CoenOldeBijvank

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
    • Coen Olde Bijvank
Uitbetalen en eerste ervaringen Bitconnect
« Reactie #2 Gepost op: oktober 13, 2017, 01:35:41 pm »
Mijn Bitconnect ervaringen zijn prima. Vandaag heb ik namelijk voor het eerst een deel van mijn winst in rente laten uitbetalen in Bitcoin en verstuurd naar mijn Bittrex exchange BTC wallet en dat is succesvol afgerond.

HB12

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 17, 2017, 09:55:31 pm »
Ik heb ook 250 dollar geïnvesteerd in Bitconnect lending. Leuke review en ervaringen over de betrouwbaarheid van bitconnect Nederland. http://coingids.nl/bitconnect/betrouwbaar/

En ik heb bij sponsor / partner coingids ingevuld  8)

Beginner

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 25, 2017, 03:48:36 am »
Prima ervaring, ben met 750 dollar begonnen een paar maand terug en heb nu al ruim 200$ aan rente ontvangen. Het verdiende geld in mijn Lending-wallet herinvesteer (reinvest) ik weer zodat de verdiensten tekens meer en hoger worden.

Je bent niet de eerste die hiermee geld gaat verdienen. Er zijn al Nederlanders die tienduizenden euro's per maand verdienen. Sommige zijn met slechts 100 dollar begonnen en verdienen nu duizenden dollars per maand en als je dus alles herinvesteerd worden de opbrengsten als maar hoger.

Al veel mensen zijn cryptomiljonair geworden met Bitconnect.