Auteur Topic: 1000 euro Gulden (NLG) en Electronic-Gulden (EFL) gekocht  (gelezen 58 keer)

Harm-Jan

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
1000 euro Gulden (NLG) en Electronic-Gulden (EFL) gekocht
« Gepost op: november 21, 2017, 12:33:16 am »
Vandaag voor 1000 euro (waarde Bitcoin) 500 euro Guldens gekocht, de NLG en voor de andere helft Electronic-gulden (EFL).

Welke denk jij dat gaat stijgen.

guldenpagina

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
Re: 1000 euro Gulden (NLG) en Electronic-Gulden (EFL) gekocht
« Reactie #1 Gepost op: november 21, 2017, 10:01:23 pm »
Gulden heeft meer kans om het grootste te worden

CoenOldeBijvank

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
    • Coen Olde Bijvank
« Reactie #2 Gepost op: november 22, 2017, 12:56:42 pm »
Vandaag voor 1000 euro (waarde Bitcoin) 500 euro Guldens gekocht, de NLG en voor de andere helft Electronic-gulden (EFL).

Ik denk een goede keuze.. mijn ervaringen zijn dat Gulden een goede marketing machine erachter heeft zitten en ook steeds meer winkels aansluiten op Gulden. Bij de onderstaande bedrijven kun je al met guldens betalen. Echter is deze lijst niet meer helemaal up-to-date.. misschien dat iemand anders hem kan aanvullen en anders het volgende topic volgen: http://forum.cryptocurrencyclub.nl/index.php?topic=128

Gulden winkels Nederland
xenosite.net
edmtandartsen.nl
mijn-restaurant.nl
taxinoord.nl
kokomo-beach.com
piratenpartij.nl
vloerwerk.org
bommelzeist.nl
maayke.nl
WoonAlarm.nl
woonalarm.nl
charlie-hairstyling.nl
braindoc.nl
1boek.nl
clever-gaming.nl
guldensmoke.com
phallix-europe.com
seksspeeltje.com
guldenseks.com
entranz.nl
hemp-store.nl
coffee-central.nl
geesens.com
5one9bookings.com
Glazenscreenprotector.nl
relaxinthecity.nl
rojating.be
villaticca.com
turbopatronen.com
onlinemediakoffer.nl
biteweb.nl
unco.nl
2fixit.nl
gulden-shop.nl
restartreclame.nl
bodymention.nl
zwembadshop.com
verspa.nl
wigkussen.nl
beterelektro.nl
bubbelvoetbalboz.nl
vermado.nl

Electronic Gulden
De makers van deze coin hebben een speciaal oerusschild gebouwd en ze zeggen dat dit weer velen malen veiliger is dan de Gulden. Ik ben geen technische expert, dus ik kan daar niet echt over oordelen.

Mijn advies; je gevoel volgen, dat is het allerbeste wat je kunt doen.

Succes!

guldenpagina

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 22, 2017, 01:31:42 pm »
Gulden word veiliger dan efl, updates kunnen er elk moment aankomen

Bitwise

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 23, 2017, 09:38:28 pm »

Als iedereen dat doet dan stijgen ze even hard :-)

Door de praatjes links en rechts heb je in elk geval geen besluit kunnen nemen anders had je immers geen gelijke aantallen gekocht.

Waarom stijgt de waarde van Bitcoin? Doordat iedereen denkt dat de waarde gaat stijgen.
Waarom denkt men dat de waarde gaat stijgen? Niet alleen doordat de waarde gestegen is,
maar doordat de eigenschappen van Bitcoin superier zijn aan die van de de Euro, Dollar noem ze maar op.

Coen noemt ter onderbouwing de marketing van Gulden(coin), maar marketing heeft niets met de kwaliteit te maken. Eerder het tegenovergestelde.
Coen noemt een aantal winkels, maar er is niets zo dom (sorrie Coen) om kwalitatief hoogstaand geld te gebruiken om te kopen. Je kijkt dan achteraf altijd op je neus als de waarde ervan gestegen blijkt te zijn.
Coen noemt het oeruschild, maar heeft zich er blijkbaar niet in verdiept (ze zeggen ...)
Guldenpagina zegt niets.
Dit zou mijn advies zijn: Luister niet naar wat ze zeggen, maar verdiep je in wat het is.

Bedenk dat alle cryptomunten (Ik heb het niet over de not-mineable, ico's en dergelijke zijn pure marketing merchandise) voor 99% Bitcoin zijn. En als ze daarvan afwijken dan moeten ze daar een verdomd goede reden voor hebben. Voor het overige zijn Altcoins simpelweg verlengstukken van Bitcoin met als doel om alle uithoeken van deze aardbol te bereiken en gelijkertijd het lokale betalingsverkeer lokaal te laten blijven en het lokaal vermogen te funderen op lokaal vertrouwen.

Als je mijn verklaring wilt waarom EFL meer gaat stijgen moet je naar de fundamentals kijken.
- Op de eerste plaats is dat dat kleine stukje techniek waardoor e-Gulden niet aangevallen kan worden door een anonieme meerderheid van rekenkracht. Maximum vijf blokken kunnen op rij worden gemined door anonieme miners. Één op de zes blokken moet worden gemined door een niet anonieme, gecertificeerde miner. Mocht een gecertificeerde miner toch een dubbel-spend uitvoeren dan ligt zijn hoofd onmiddellijk op  het schavot. Anonieme miners kunnen zo ook nooit een "harde vork" bewerkstelligen.
- Als je naar de white-paper van Gulden kijkt zie je vrij simpel dat ze alles uit de kast halen (zich in bochten wringen) om veiligheid te suggereren. Ze gebruiken checkpointing, Combineren POS en POW, ik lees zelfs super-miners en gebruiken een wilde difficulty-berekening om vijandige miners het leven zuur te maken en als toetje een niet nader gespecifieceerde segwit-variant. Superllink, incompatible en het publiek met een "geleerd whitepaper" zand in de ogen strooiend.

Vervolgens heb je de simpele protocol-parameters: Totaal aantal nu en de aanwas ervan over de tijd
Totaal nu 458.770.900 NLG tegen 20.580.026 EFL
Aanwas per dag 57.600 NLG permanent (60 jaar) tegen 1.125 EFL om de 11 maanden halverend
Stel dat NLG en EFL technisch equivalent zouden zijn dat zou de waarde van EFL op dit moment het 23-voudige van NLG moeten zijn.

Iets klopt er dus niet aan de marktwaarde. Zou dat misschien liggen aan de besteding van de premine? EFL-premine is voorbestemd om uit te delen aan alle Nederlanders. De stichting bewaakt dat als goud. Ook de NLG-premine was voor 90% als zodanig bestemd, maar waar is die gebleven? Stampij, marketing en franje!

« Laatst bewerkt op: november 24, 2017, 09:20:10 am door Bitwise »

Madeleine

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 29, 2017, 01:49:07 am »
Deze onderbouwing en reactie mag wel worden gepromoot.

guldenpagina

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 29, 2017, 11:19:47 am »
Bitwise moet je met een klein korreltje zout nemen, hij kan Gulden niet eens normaal schrijven en schrijft halve waarheden daarom reageer ik niet meer op hem.

Bitwise

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: november 29, 2017, 11:22:21 am »

Zeg het voort dus :-)

guldenpagina

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: november 29, 2017, 11:26:51 am »

Zeg het voort dus :-)

;D  ;D lol haha